Serwis wykorzystuje pliki cookies

które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Hi-Fi.com.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zrozumiałem

HFM

artykulylista3

 

Cambridge Audio CX - Wyróżnienie 2016

1823112015 005

wyróżnienie

Angielska firma Cambridge Audio przez kilka ostatnich lat skutecznie budowała wizerunek producenta nowoczesnych komponentów hi-fi, ale za sprawą nowej serii CX ma szansę trafić na listę pożądania każdego hipstera.

W skład linii CX wchodzi siedem urządzeń: po dwa wzmacniacze stereo i amplitunery AV, streamer sieciowy i odtwarzacz Blu-ray, a wisienką na tym audiofilskim torcie jest, uwaga, uwaga, transport CD. Tak, nie pomyliłem się, transport płyt kompaktowych. W dodatku seria CX ma być najbardziej zaawansowaną technicznie w historii brytyjskiej wytwórni, a przy okazji jedną z najnowocześniejszych na rynku w ogóle.


Czytaj więcej...

Cambridge Audio CX

1823112015 005
Angielska firma Cambridge Audio przez kilka ostatnich lat skutecznie budowała wizerunek producenta nowoczesnych komponentów hi-fi, ale za sprawą nowej serii CX ma szansę trafić na listę pożądania każdego hipstera.

W skład linii CX wchodzi siedem urządzeń: po dwa wzmacniacze stereo i amplitunery AV, streamer sieciowy i odtwarzacz Blu-ray, a wisienką na tym audiofilskim torcie jest, uwaga, uwaga, transport CD. Tak, nie pomyliłem się, transport płyt kompaktowych. W dodatku seria CX ma być najbardziej zaawansowaną technicznie w historii brytyjskiej wytwórni, a przy okazji jedną z najnowocześniejszych na rynku w ogóle.


Czytaj więcej...

Aurender X100L

5861092015 01
Aurender to przedsięwzięcie interkontynentalne. Marka jest własnością koreańskiej TV Logic Corporation, a już dział projektowy i marketingu mają siedzibę w Kalifornii. Firma specjalizuje się w opracowywaniu źródeł odtwarzających muzykę z plików, ale ma w katalogu także wzmacniacz z wbudowanym przetwornikiem cyfrowo-analogowym.

Ponadto oferuje urządzenia przenośne (głośnik oraz DAC ze wzmacniaczem słuchawkowym). Do testu otrzymaliśmy urządzenie z linii audiofilskiej, serwer X100L, będący także transportem plików z odtwarzaczem programowym oraz wyjściem USB.



Czytaj więcej...

Lampowe czary Audio Note

audionotelampoweczary

Audio Note niewątpliwie zasługuje na miano żywej legendy świata audio. Jej nowe produkty zawsze przyciągają uwagę nie tylko zaawansowanych miłośników muzyki, ale również, a może nawet przede wszystkim, fachowej prasy. I trudno się temu dziwić.

Dziennikarze na całym świecie są chyba tacy sami  żądni nowinek i sensacji, a szef japońsko  brytyjskiej spółki, Peter Qyortrup dostarczył ich już bardzo wiele.

Czytaj więcej...

Naim CD 5si/NAIT 5si

hfm11 3007W czasach, kiedy płyta CD traci popularność, Naim konsekwentnie proponuje odtwarzacze srebrnych krążków. I chwała mu za to! Dopóki nie odejdą ci, w których domach rozbrzmiewa nieskompresowana muzyka, warto się starać.

Seria „i” to budżetowa propozycja, otwierająca cennik brytyjskiej wytwórni. Skierowano ją do osób, które chcą zasmakować audiofilskiego świata bez konieczności wydawania rodzinnych oszczędności. Literka „s” pojawiła się w oznaczeniu najnowszej wersji.

Czytaj więcej...

BC Acoustique EX 302/EX 602

bc003W latach 90. wzmacniacz stereo za 1500 zł był uznawany za tani. Elektronikę w tych cenach oferowały audiofilskie firmy, ale o rynek tak naprawdę walczyły koncerny.

Moda na kino domowe, a potem wyścig cenowy spowodowały drastyczny spadek jakości sprzętu produkowanego masowo. To z kolei spowodowało, że urządzenia wykonane porządnie, przez specjalistyczne wytwórnie, mogły spokojnie drożeć, nie bojąc się konkurencji. Dlatego obecnie tanie i dobre stereo stało się rzadkością. Na rynku pozostały marki, które można policzyć na palcach obu rąk. Koncerny starają się wracać do hi-fi, ale traktują to jako prestiż (a jednak!) i pokaz, że nadal potrafią zrobić coś dobrego. Na tym tle każda premiera tanich klocków stanowi wydarzenie, o ile to stereo i w dodatku przyzwoicie zrobione. Bo zdarzają się chińskie „no nejmy”, ale zwykle ich żywot jest krótszy niż motyla.

Czytaj więcej...