Serwis wykorzystuje pliki cookies

które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Hi-Fi.com.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zrozumiałem

HFM

Reklama w Hi-Fi i Muzyce

Reklamy kolorowe w "Hi-Fi i Muzyce" w części redakcyjnej:

UWAGA: Wszelkie teksty, znaki towarowe itp. ważne elementy proszę umieszczać co najmniej 5 mm od brzegu reklamy netto (10 mm od brzegu reklamy ze spadami)

 

Moduł

Typ

Wymiary w mm

Cena netto (zł)

Vat 23% (zł)

Cena brutto (zł)

1/3 poziomo

A*

205x97+5mm spady*

4400,00

1012,00

5412,00

1/3 poziomo

B

180X86

3900,00

897,00

4797,00

1/3 pionowo

A*

72x295+5mm spady*

4700,00

1081,00

5734,00

1/3 pionowo

B

57X258

4200,00

966,00

5166,00

1/2 poziomo

A*

205X147

5600,00

1288,00

6888,00

1/2 poziomo

B

180X128

5100,00

1173,00

6273,00

1/2 pionowo

A*

100X295+5mm spady*

6100,00

1403,00

7503,00

1/2 pionowo

B

86X258

5700,00

1311,00

7011,00

1/1, lewa strona

A*

205x295+5mm spady*

9300,00

2139,00

11439,00

1/1, prawa strona

A*

205x295+5mm spady*

9900,00

2277,00

12177,00

1/1, strona nr 1

A*

205x295+5mm spady*

12500,00

2875,00

15375,00

1/1, strona nr 2

A*

205x295+5mm spady*

11600,00

2668,00

14268,00

2/1

A*

2 strony 205x295 +5mm spady*

18000,00

4140,00

22140,00


Okładki

III

 

205x295 +5mm spady*

12000,00

2760,00

14760,00

II

 

205x295 +5mm spady*

14400,00

3312,00

17712,00

IV

 

205x295 +5mm spady*

19500,00

4485,00

23985,00

wrzutki

 

poniżej 200x290

 

65 gr. za każdy egz. + VAT


Rabaty (rabaty można łączyć)

3-5 emisji - 10%

6-10 emisji - 20%

11 i więcej - 30%

 

 

Dla ogłaszających się w "Magazynie Hi-FI" - 10%

 

 * Reklamy typu A są reklamami wypełniającymi całą powierzchnię strony, należy doliczyć 5 mm spady z każdej strony.

 

Profile i konkursy:

Profile są tekstami sponsorowanymi o charakterze informacyjnym, publikowanymi w kolorowej części pisma. Profil nie może zawierać adresu, telefonu lub jakichkolwiek danych dystrybutora, oceny wartościującej sprzęt oraz opisu wrażeń odsłuchowych, może natomiast wskazywać walory użytkowe i konstrukcyjne, ceny, dane techniczne. Konkurs jest formą promocji pojedynczych marek lub grup urządzeń. Pełny koszt organizacji konkursu obejmuje: ufundowanie nagród, dostarczenie ich zwycięzcom oraz koszty organizacyjne redakcji, określone w tabeli.

 

Cena netto (zł)

VAT 23% (zł)

Cena brutto (zł)

Konkurs, koszt organizacji nie uwzględnia nagród

2700,00

621,00

3321,00

Profil, 1 strona, napisany przez zamawiającego

5500,00

1265,00

6765,00

Profil, 1 strona, napisany w redakcji

7000,00

1610,00

8610,00

 

Reklamy w części czarno-białej:

W tej części pisma publikujemy wyłącznie reklamy czarno-białe, bez możliwości uzyskania rabatów i wyboru lokalizacji reklamy. Za podstawę przyjmujemy moduł 1/24 strony (57x31 mm) w cenie 50zł netto.

- Pliki reklam powinny być przygotowane jak w specyfikacji technicznej na następnej stronie, z wyjątkiem zapisu w barw w odcieniach szarości.

- Zamówienie reklamy powinno zawierać nazwę modułu oraz jego wymiary: szerokość x wysokość, a także określenie zamawianej ilości emisji (lub numery edycji HFiM).

- Reklamy 1/2 oraz 1/1 strony objęte są specjalną, korzystną ofertą cenową.  

 

 

Moduł

Wymiary, mm

Cena netto, zł

VAT 23%, zł

Cena brutto, zł

Szerokość

1 szpalta

1/24

57x31

70

16,10

86,10

1/12

57x63

130

29,90

159,90

1/9

57x97

200

46,00

246,00

1/6

57/128

250

57,50

307,50

1/3 pionowa

57/258

500

115,00

615,00

2 szpalty

2x1/24

119x31

130

29,90

159,90

2x1/12

119x63

260

59,80

319,80

2x1/9

119x97

400

92,00

492,00

2x1/6

119x128

500

115,00

615,00

3 szpalty

3x1/24

180x31

200

46,00

246,00

1/4

180x63

400

92,00

492,00

1/3

180x97

500

115,00

615,00

1/2

180x128

700

161,00

861,00

1/1

180x258

1300

299,00

1599,00

1/1 pełna

205x295 + spad

1400

322,00

1722,00

 

Specyfikacja techniczna:

1. Format magazynu netto to 205 x 295 mm + obowiązkowe spady z 4 stron po 5 mm. ½ strony poziom ma wymiar 205 x 148 mm netto zaś ½ strony pion ma wymiar 100 x 295 mm.
2. Jeżeli reklamy mają być zamknięte w polu kolumny tekstowej, mają następujące wymiary: cała strona 181 x 258 mm, ½ poziom 181 x 127 mm, ½ pion 88 x 258 mm.
3. Wszystkie elementy grafiki (teksty, loga itp.), które nie wychodzą na tzw. „spad“ muszą być odsunięte od krawędzi cięcia o 6 mm.
4. Umieszczanie paserów nie jest konieczne.
5. Praca musi być w rozdzielczości min. 300 dpi.
6. Przestrzeń CMYK. Nie używamy „spot colorów“.
7. „Total Ink“ (sumaryczne nasycenie kolorów) nie może przekraczać wartości 320.
8. Tekst czarny musi być przygotowany w jednym kolorze 100% K (black). Dotyczy to także tekstów umieszczanych w plikach bitmapowych.
9. Czarne aple powinny być wykonane z użyciem następujących składowych C=50% M=0% Y=0% K=100%, uzyskamy wtedy tzw. „głęboką czerń“.
10. Preferujemy pliki zamknięte w formatach:
pdf – kompozytowy; koniecznie z fontami zamienionymi na krzywe w trakcie jego generowania
eps – generowane po uprzednim zastosowaniu danych ze specyfikacji
tiff – uwagi jak wyżej. Jednak należy wziąć pod uwagę, że w plikach tiff i eps wszystkie elementy ulegna procesowi rastrowania tracąc tym samym odrobinę na jakości.
Zdecydowanie plik pdf jest korzystniejszy dla pracy.
11. Praca nie moze zawierac tzw. „profili“ (dotyczy to wszystkich formatów a szczególnie eps, tiff).
Drukarnia pracuje w profilu „ISO Coated V2“ i wszystkie inne są tym samym kasowane. Czasem wykasowanie profilu i zmniejszenie nasycenia kolorów, czyli zmniejszenie „total inku“ powoduje zmiany kolorystyczne pracy.


Pliki otwarte w formatach:
1. InDesign (do wersji CS4) – wszystkie fonty zamienione na krzywe lub zlinkowane z pracą tak jak i elementy graficzne.
2. Illustrator (do wersji CS 3) – fonty zamienione na krzywe lub dostarczone osobno.
3. Photoshop (do wersji CS 3) – wszystkie fonty zrastrowane lub dostarczone osobno
4. Corel – obowiazkowo wyeksportowany do ilustratora, CMYK, 300 dpi, teksty zamienione na krzywe.

 

Ilustracje i wymiary (kliknij aby powiększyć):

wzoryreklam1     wzoryreklam2     wzoryreklam3     wzoryreklam4

wzoryreklam5     wzoryreklam6     wzoryreklam7

Zmiany cen:

Zmiany cen dotyczą niezafakturowanych ogłoszeń bez względu na długość cyklu i czas jego rozpoczęcia.
O zmianach cen reklamodawcy będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

Dział nowości: Materiały w dziale nowości publikujemy bezpłatnie. Prosimy o nadsyłanie informacji w formie wydruku (dane, ceny opis) i fotografii (slajdy, odbitki, zdjęcia z katalogów o dobrej rozdzielczości) do czasu określonego przez cykl wydawniczy. Do działu "zapowiedzi" wystarczy krótki tekst przesłany faksem lub w formie listownej. Prosimy o odpowiedni dopisek na kopercie.

W sprawach reklamy prosimy o kontakt pod numerami telefonów:
Zamówienia, terminy, ceny: (022) 679-56-42, 0501 64-24-54, 0501 20-44-94, fax (022) 679-52-17
Zagadnienia techniczne: 0502 64 24 54