HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Pomocy! Jak dobrać sprzęt dla żony? (ok. 5 000 zł) 2014/08/27 11:45 #418238

Ogromnie liczę na Waszą życzliwość i chęć pomocy laikowi. Moja żona kocha muzykę i chciałbym jej sprawić prezent w postaci przyzwoitego sprzętu - niestety nie znam się na tym, dlatego szukam porady u mądrzejszych o de mnie.

Chodzi o pełen zestaw: wzmacniacz lub amplituner + odtwarzacz CD + gramofon + kolumny + kable i inne ewentualnie potrzebne dodatki.
Poza płytami CD i winylami zestaw musi odtwarzać także pliki MP3 i formaty bezstratne. Chciałbym mieć możliwość podłączenia do zestawu komputera (większość muzyki mamy w plikach) - to opcjonalna, ale dość istotna funkcja. W mniejszym stopniu zależy mi na możliwości podpięcia sprzętu video (TV, odtwarzacz), choć jeśli będzie taka opcja to fajnie.

Zdążyłem się już zorientować, że mój budżet jest dość ograniczony jak na taki cel, ale mam nadzieję, że jednak uda się zmieścić w kwocie około 5 000 zł.

Pomieszczenie, w który sprzęt będzie ustawiony ma jakieś 25 m kw.
Żona słucha bardzo różnorodnej muzyki - przeważa w tym rock (głównie progresywny, indie, grunge, hard), jazz, ale nie brak też innych gatunków (właściwie wszystko oprócz disco polo).

Ponieważ to ma być prezent dla kobiety, to istotna będzie też estetyka i dopasowanie do wystroju wnętrza, dlatego najbardziej interesuje mnie sprzęt w kolorze czarnym.

Będę wdzięczny za wszelkie porady, podpowiedzi i sugestie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pozdrawiam!
Aquos

Pomocy! Jak dobrać sprzęt dla żony? (ok. 5 000 zł) 2014/08/27 13:39 #418246

Bardzo proszę www.cocktailaudio.pl/X30.html

Znam bo mam :)

Oczywiście zaraz pojawi się "ekspert" robin102 i powie Ci co jest lepsze... :evil:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.