HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Głośniki 2.1 do PC 2015/11/27 18:17 #428720

Witam.
Jestem tu nowy więc przepraszam jak coś źle piszę, czy zły dział.
Na wstępie powiem, że nie jestem audiofilem, nie znam się dlatego zaglądam tutaj aby się dowiedzieć.
Mam zamiar zakupić taką kartę dźwiękową do komputera www.x-kom.pl/p/120134-karta-muzyczna-cre...blaster-z-pci-e.html , nie wiem czy jest na tyle dobra z punktu widzenia audiofila ale myślę że wystarczy do tego co będę robił.
Zastanawiałem się też nad kupnem głośników 5.1 ale to raczej nie wypali w pokoju w którym stoi komputer bo:
biurko pod ścianą, po lewej 2m do ściany, po prawej 0,5m do okna i z tyłu 5m do ściany więc głośników nie dałoby rady rozstawić jakoś sensownie, bo by stały na środku pokoju razem z pełzającymi kablami.
Dobra zmierzając do sedna, będę używał głośników 2.1 do słuchania muzyki i w czasie grania w gry, biorąc pod uwagę tą kartę dźwiękową jakie głośniki 2.1 będą dobre, właśnie w tym rzecz że nie znam się i nie wiem czy posiadając już kartę dźwiękową ważne jest jakie i za ile głośniki 2.1 należało by kupić. Cena w sumie nie gra roli, sam też nie wiem ile jakiej jakości głośniki mogą kosztować.
Więc proszę o jakąś odpowiedź i z góry dziękuje.
PS Tej karty dźwiękowej będę też miał zamiar używać do Beatboxu nie wiem czy będzie wystarczająca do tego.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Głośniki 2.1 do PC 2015/11/28 02:36 #428731

Solo 7C powinny załatwić temat, chyba, że faktycznie zależy Ci na jakości i, jak pisałeś, cena nie gra roli, wtedy KEF X300a przy których nie potrzebujesz żadnej karty dźwiękowej. Pamiętaj tylko, że niektóre sklepy podają cenę za sztukę, a nie za parę. Subwoofer w obu przypadka jest zbędny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez John 1.5 V.

Głośniki 2.1 do PC 2015/11/28 13:01 #428735