HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

pomoc w doborze stereo 2016/09/28 17:18 #435444

Witam serdecznie.
Już raz na forum próbowałem z prośbą o pomoc ale jakoś wątek się urwał i próbuje jeszcze raz.
Wspomnę jeszcze na początku że za bardzo nie znam się w temacie i dlatego was proszę o pomoc.
Mianowicie pomieszczenie w którym chce z kompletować zestaw stereo to pokój o powierzchni 15m (5metrow na 3 metry) i raczej sprzęt będzie stał na dłuższej ścianie tak więc odległość od głośników to jakieś 2-2,5 metra.
Z tego co się dowiadywalem raczej bede się w kierowal w stronę monitorów podstawkowych z racji metrażu.
Budżet to 5-6 tyś. i raczej nie mam oporów do sprzętu używanego ponieważ zdaje sobie sprawę ze jeśli bede chciał uzyskać fajne brzmienie to raczej z nowych klocków za bardzo to nie wyjdzie.
Przekrój słuchanej muzyki to raczej wszystkiego po trochu najbardziej chyba nowoczesne rytmy choć mam też tak ale chyba nie tylko ja że jak coś fajnie brzmi to można posłuchać wszystkiego.
Na początku chciałem spróbować z muzyką z komputera dlatego też dobrze by było gdyby wzmacniacz był z wbudowanym DAC, wiem że niektórzy z góry powiedzą że nie tędy droga, ale na razie chciałbym się skupić na zestawie wzmacniacz+głośniki.
Już trochę poszperalem w sieci nie wiem czy dobrze kombinuje ale ktoś chce sprzedać monitory audio gx100 czy to dobry pomysl i ewentualnie z czym to podłączyć, myślałem o rotelu np ra-11. Może ktoś z forumowiczów posiada owe kolumienki, a może nie tędy droga to prosze mnie od razu naprostować.
Słyszałem że te monitory właśnie bardzo fajnie grają w małych pomieszczeniach około 17metrow.
Niestety nie mam gdzie ich posłuchać a koleś który je sprzedaje mieszka ode mnie ponad 500km a nie chciał bym robić 1000km i przyjechać z pustymi rękami.
Nie zależy mi na głośnym słuchaniu muzyki lecz bardziej na czystości dźwięku i fajnym basie, mam nadzieję że przy waszej pomocy uda mi się to osiągnąć.