Reklama

Reklama w Hi-Fi i Muzyce

Specyfikacja techniczna:

1. Format magazynu netto to 205 x 295 mm + obowiązkowe spady z 4 stron po 5 mm. ½ strony poziom ma wymiar 205 x 148 mm netto zaś ½ strony pion ma wymiar 100 x 295 mm.
2. Jeżeli reklamy mają być zamknięte w polu kolumny tekstowej, mają następujące wymiary: cała strona 181 x 258 mm, ½ poziom 181 x 127 mm, ½ pion 88 x 258 mm.
3. Wszystkie elementy grafiki (teksty, loga itp.), które nie wychodzą na tzw. „spad“ muszą być odsunięte od krawędzi cięcia o 6 mm.
4. Umieszczanie paserów nie jest konieczne.
5. Praca musi być w rozdzielczości min. 300 dpi.
6. Przestrzeń CMYK. Nie używamy „spot colorów“.
7. „Total Ink“ (sumaryczne nasycenie kolorów) nie może przekraczać wartości 320.
8. Tekst czarny musi być przygotowany w jednym kolorze 100% K (black). Dotyczy to także tekstów umieszczanych w plikach bitmapowych.
9. Czarne aple powinny być wykonane z użyciem następujących składowych C=50% M=0% Y=0% K=100%, uzyskamy wtedy tzw. „głęboką czerń“.
10. Preferujemy pliki zamknięte w formatach:
pdf – kompozytowy; koniecznie z fontami zamienionymi na krzywe w trakcie jego generowania
eps – generowane po uprzednim zastosowaniu danych ze specyfikacji
tiff – uwagi jak wyżej. Jednak należy wziąć pod uwagę, że w plikach tiff i eps wszystkie elementy ulegna procesowi rastrowania tracąc tym samym odrobinę na jakości.
Zdecydowanie plik pdf jest korzystniejszy dla pracy.
11. Praca nie moze zawierac tzw. „profili“ (dotyczy to wszystkich formatów a szczególnie eps, tiff).
Drukarnia pracuje w profilu „ISO Coated V2“ i wszystkie inne są tym samym kasowane. Czasem wykasowanie profilu i zmniejszenie nasycenia kolorów, czyli zmniejszenie „total inku“ powoduje zmiany kolorystyczne pracy.

Pliki otwarte w formatach:
1. InDesign (do wersji CS4) – wszystkie fonty zamienione na krzywe lub zlinkowane z pracą tak jak i elementy graficzne.
2. Illustrator (do wersji CS 3) – fonty zamienione na krzywe lub dostarczone osobno.
3. Photoshop (do wersji CS 3) – wszystkie fonty zrastrowane lub dostarczone osobno
4. Corel – obowiazkowo wyeksportowany do ilustratora, CMYK, 300 dpi, teksty zamienione na krzywe.

W sprawach reklamy prosimy o kontakt pod numerami telefonów:

Zamówienia, terminy, ceny:

(022) 679-56-42

0501 64-24-54

0501 20-44-94

fax (022) 679-52-17

m.stryjecki@hfm.pl

j.klos@hfm.pl

Reklama na portalu HFM.pl

Oferujemy Państwu liczne możliwości zamieszczania reklam w portalu HFM.pl. Bogata oferta pozycji i dodatkowych opcji sprawia, że każda firma znajdzie tu coś dla siebie;-)

 

SPECYFIKACJA BANERÓW REKLAMOWYCH HI-FI.COM.PL – KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ

 

Dostępne bannery:
1. Banner G (górny) – Wymiary 962×120 pikseli, wyświetlany na górze strony na stronie głównej i wszystkich podstronach.
2. Banner L (lewy) – Wymiary 207×100 pikseli (rozmiar mały), 207×200 pikseli (rozmiar duży).
Banner ten występowuje w kilku wersjach, w zależności od podstron serwisu, na których jest widoczny:
– Wersja L – wyświetlana na stronie głównej w lewej kolumnie.
– Wersja A – wyświetlana w artykułach.
– Wersja P – wyświetlana w artykułach z kategorii Płyty w lewej kolumnie.
– Wersja M – wyświetlana w artykułach z kategorii Media w lewej kolumnie.
– Wersja T – wyświetlana w artykułach z kategorii Testy lewej kolumnie.
– Wersja S – wyświetlana w artykułach z kategorii Sklepy w lewej kolumnie.
– Wersja F – wyświetlana w artykułach z kategorii Firmy w lewej kolumnie.
– Wersja G – wyświetlana podczas przeglądania Giełdy.
3. Banner W (wewnętrzny) – Wymiary 662×100 pikseli, wyświetlany wewnątrz artykułów (obecnie głównie w testach i prezentacjach sprzętowych).
4. Banner B (box) – Wymiary 685×80 pikseli, 685×100 pikseli, 662×100 pikseli ,wyświetlany na stronie głównej pod boxami informacyjnymi oraz na każdej podstronie portalu, na samej górze.
5. Banner D (dolny) – Wymiary 230×100 pikseli, wyświetlany na dole strony w jednej z czterech kolumn, widoczny zawsze.

Ponadto pozycje bannerów są podzielone na rotujące i nie rotujące. Pozycje z aktywną rotacją to: Bannery G, Bannery W oraz Bannery B. Pozycje bez rotacji to: Bannery LT oraz Bannery D

W miejscach, gdzie bannery są ułożone jeden pod drugim (Bannery L i LT) istnieje możliwość wyróżnienia swojego bannera. Jeżeli przykładowo dostępnych jest 10 miejsc na stronie głównej, a ten banner wykupi 15 firm, wszystkie reklamy będą wyświetlane losowo, przy każdym odświeżeniu strony. Wyróżnienie danego bannera spowoduje, że będzie on zawsze wyświetlany na górze modułu reklamowego, a dopiero pod nim będą losowane inne bannery, które nie zostały wyróżnione.

Bannery przyjmujemy w formatach WEBP, JPG, GIF lub PNG.