Tonsil zwiększa dynamikę działań

09.05.2014

min czytania

Udostępnij

Firma Tonsil intensyfikuje swoje działania wprowadzając szereg zmian organizacyjnych. Głównymi aspektami nad którymi aktualnie skupia się Tonsil jest budowa nowej sieci dystrybucji oraz prace projektowe nad nowymi produktami.

Po kilku ostatnich sukcesach jakimi były zdobycie złotego godła Konsumencki Lider Jakości 2013, zajmowanie pierwszych miejsc w rankingach popularności według Skąpiec.pl oraz wprowadzeniem do oferty hi-endowych kolumn Omega, Tonsil przechodzi do kolejnej fazy działania.

Jedną ze zmian wprowadzanych przez Tonsil jest budowa nowoczesnej sieci dystrybucji, która jest kluczowym elementem działania każdego producenta. Dotarcie do końcowego klienta, właściwy przekaz informacji oraz dobra prezentacja produktów gwarantuje sukces handlowy.

– Doskonale rozumiemy jak ważna jest współpraca z dealerami. Dlatego prowadzimy rozmowy zprofesjonalnymi salonami audio w celu podjęcia stałej współpracy. Proponujemy dobre warunki finansowe, wyposażenie w materiały ekspozycyjne, wsparcie merytoryczne czy serwis door to door. Bardzo nam zależy na jakości obsługi aby klient końcowy był w pełni usatysfakcjonowany – mówi Sławomir Wieszczeciński, właściciel Tonsilu.

Kolumny Altus i Maestro są flagowymi produktami Tonsilu. Producent jednak nie zamierza bazować wyłącznie na tych modelach, dlatego podejmuje działania związane z projektowaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych zestawów. Pierwszym takim produktem są hi-endowe kolumny Omega, które stanowią jednocześnie pierwszy model z linii Golden Line. Ta seria jest skierowana do bardzo wymagających klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość dźwięku. Kolejnym krokiem będzie zorganizowanie konkursu na projekt wizualny nowych zestawów i w zależności od jego wyników będą podejmowane następne działania.

– Stawiamy na ciągły rozwój i podnoszenie jakości naszych produktów. Chcemy aby nasze kolumny wyróżniały się na tle konkurencji tak jakościowo jak i wizualnie. Z tego powodu postanowiliśmy pójść wkierunku nowych, designerskich przedsięwzięć aby nasi klienci mieli szeroką możliwość wyboru odpowiednich dla siebie zestawów nagłaśniających – mówi Sławomir Wieszczeciński.

Przeczytaj także

JBL Endurance Race 2

21.01.2025

JBL Endurance Race 2

Soundclub & Hi-Fi Studio Super High-End Show

18.01.2025

Soundclub & Hi-Fi Studio Super High-End Show

McIntosh PS1K

17.01.2025

McIntosh PS1K

Audio-Technica AT-LP8X

14.01.2025

Audio-Technica AT-LP8X

Rotel Michi Q5

10.01.2025

Rotel Michi Q5

Roksan Caspian 4G

07.01.2025

Roksan Caspian 4G

Devialet Astra

04.01.2025

Devialet Astra

Aurender A1000

01.01.2025

Aurender A1000