23.09.2019
min czytania
Udostępnij
Prezentacje są otwarte dla publiczności. Nie trzeba się wcześniej zapisywać ani potwierdzać obecności. Zachęcamy do uczestnictwa. Seria Citation powstała z myślą o stosowaniu zarówno w kinie domowym, jak i klasycznym stereo. W jej skład wchodzi osiem modeli: dwa monofoniczne do ustawienia na półce, dwa stereofoniczne, które najbardziej kojarzą się z określeniem „głośnik bezprzewodowy”, soundbar, subwoofer, surround oraz efektowną wzorniczo podłogówkę Tower. Ta ostatnia to wolnostojąca kolumna o wysokości 116 cm i masie 19 kg. Zwężający się do góry walec mieści cztery przetworniki: 25-mm wysokotonowy, dwa 10,2-cm nisko-średniotonowe i jeden 20-cm basowy. Do zasilania wykorzystano dwa wzmacniacze o nominalnej mocy 200 W. Tower mogą pracować w stereo i w kinie domowym, jako kanały główne. W drugiej opcji producent sugeruje, aby dokupić do nich efektowe Citation Surround, soundbar Citation Bar w roli głośnika centralnego oraz 400-watowy subwoofer Citation Sub do uzupełnienia najniższych tonów. Wszystkie modele Citation działają w bezprzewodowych technologiach Bluetooth i Wi-Fi. Ta druga umożliwia włączenie ich w domową sieć. Muzykę można przesyłać także bezpośrednio – z telefonu bądź tabletu. Wszystkie (poza subwooferem) mają wbudowany strumieniowy odtwarzacz Google Chromecast, który pozwala korzystać z muzycznych zasobów internetu. Są także kompatybilne z usługą głosowego sterowania Google Assistant. Do wyboru przewidziano dwie wersje kolorystyczne: czarną i szarą. Prezentacja w iSpocie to element kampanii promującej rozpoczęcie sprzedaży serii Citation w Polsce.
Znamy już ceny. Citation One kosztuje 849 zł, Citation 100 – 1299 zł, Citation 300 – 1699 zł, Citation 500 – 2799 zł, Citation Bar – 4299 zł, Citation Surround – 1918/para, Citation Sub – 3499 zł, Citation Tower – 10798 zł/para.
Przeczytaj także