
25.06.2023
min czytania
Udostępnij
Zaczynała od polimerowych stożków i podkładek, a teraz w jej ofercie pojawiły się także platformy pod sprzęt. Seria Classic Line składa się z czterech modeli: Classic 40, Classic 40 Ultra, Classic 100 oraz Classic 100 Ultra. Platforma Classic 40 łącznie z nóżkami ma grubość 40 mm i została zaprojektowana do użytkowania na stolikach i półkach, natomiast Classic 100 o grubości 10 cm ma być stawiana bezpośrednio na podłodze i wykorzystywana do ciężkich wzmacniaczy. Platformy antywibracyjne Classic Line zostały zaprojektowane tak, by uniknąć elementów metalowych. Do produkcji używa się najwyższej jakości sklejki oraz nóżek z autorskiego polimeru. Wersje Ultra wyposażono dodatkowo w polimerową płytę Graphite Audio. W założeniu są to akcesoria bezkompromisowe, w których firma uwzględniła wszystkie rozwiązania technologiczne opracowane od 2020 roku. Do wykończenia używa się zarówno naturalnych fornirów, jak i lakierów z palety RAL. Bogaty wybór kolorystyki oraz minimalistyczne wzornictwo pozwoli dobrać rozwiązanie odpowiednie do estetyki systemu i wystroju wnętrza. Oficjalna prezentacja nowych produktów Graphite Audio odbędzie się na wystawie High End 2023 w Monachium. Rozpoczęcie sprzedaży zaplanowano na przełom maja i czerwca 2023.
Producent, choć polski, podaje ceny w euro. Za podstawowy model Classic 40 zapłacimy 1999 euro (RAL) albo 2629 euro (fornir). Classic 100 to wydatek, odpowiednio, 3569 i 4199 euro. Wersje Ultra są jeszcze droższe. Classic 40 Ultra kosztuje 4429/5059 euro, a topowa Classic 100 Ultra – 5999/6629 euro.
Przeczytaj także