Serwis wykorzystuje pliki cookies

które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Hi-Fi.com.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zrozumiałem

HFM

artykulylista3

 

Ultrasone Edition 5 Unlimited

5257092015 01
Kiedy ukazała się recenzja limitowanej serii Edition 5, Czytelnicy podzielili się na dwa obozy. Pierwszy spod znaku „komuś rozum odjęło” i drugi: „muszę je mieć”. Trudno się dziwić emocjom, bo słuchawki kosztowały 15000 zł. Na chłopski rozum to zdzierstwo, ale trzeba przyznać, że były przepiękne.



Na temat cen można dywagować do woli, ale świat high-endu rządzi się swoimi prawami. 555 egzemplarzy rozeszło się jak świeże bułeczki. „Nadział na Polskę”, czyli kilkanaście kompletów, dawno się wyczerpał. Można więc dalej narzekać, ale kupić już się nie da.


Czytaj więcej...

Sennheiser HE90/HEV90 Orpheus

orpheus
Czasami piękne, poetyckie wizje konstruktorów stają się rzeczywistością. Inżynierowie z firmy Sennheiser mogą być rzeczywiście dumni z lego, co osiągnęli.

Stworzyli słuchawki wraz ze specjalnym wzmacniaczem bliskie ideałowi, wyznaczające jednocześnie poziom odniesienia dla tej grupy urządzeń. Jest to muzyczna rewelacja przeznaczona dla bardzo zasobnych i wymagających miłośników dobrego dźwięku.

Czytaj więcej...

Sennheiser HD 600 Avantgarde

sanki
HD 600 stanowią rozwinięcie modelu HD 580, zastosowano ten sam typ przetworników, specjalnie selekcjonowanych i parowanych.

Elementy z tworzyw sztucznych —błyszcząca „marmurkowa" powierzchnia, a także metalowa siatka zabezpieczająca tylnie strony głośniczków świadczą o luksusowym rodowodzie. Od pierwszej chwili słuchania uderza wspaniałą czystość brzmienia, równowaga tonalna i przestrzenność.

Czytaj więcej...

Spitfire

spitfire 05
Marka Spitfire została stworzona w 1999 roku w Wielkiej Brytanii. Od początku różniła się od konkurencji filozofią oraz podejściem do klienta. Kiedy wytwórnie specjalistyczne koncentrowały się na przetwornikach, systemach redukcji szumów i nowinkach technicznych, Spitfire opracowywał nowe kolekcje

Nie linie, serie, ale właśnie kolekcje, ponieważ Brytyjczykom zdecydowanie bliżej do salonów z modnymi ubraniami niż do sklepów ze sprzętem hi-fi. Jak konsekwentna to polityka, można się zorientować choćby po sieci sprzedaży. W Polsce jest to efekt globalnej polityki producenta, a nie wymysł dystrybutora



 

Czytaj więcej...

Yamaha Pro

yamahapro 01
Jesienią 2012 miało miejsce sporo ciekawych premier w segmencie słuchawkowym. Specjalistyczne wytwórnie pokazały kilka nowych serii i następców legendarnych modeli. Pojawili się też nowi gracze. Na tym tle propozycja Yamahy wydaje się jedną z wielu i w takim bogactwie podaży może przejść niezauważona przez klientów. Ale to tylko pozory.

Yamaha to wielki koncern, w którego obszarze zainteresowań leżą nie tylko urządzenia hi-fi, ale też instrumenty muzyczne, motocykle, silniki do łodzi motorowych i wiele, wiele innych.



 

Czytaj więcej...

Sennheiser IE 800

image 442
Słuchawki douszne kojarzą się „młodzieżowo”, a więc z aktywnym trybem życia, słuchaniem muzyki przy okazji jazdy na rowerze, deskorolce albo w czasie podróży pociągiem.



Czyli wszędzie tam, gdzie musimy korzystać z namiastki sprzętu, bo inaczej się nie da. Nawet w samochodzie można przecież zainstalować dobry system hi-fi. Tak to przynajmniej wygląda z perspektywy starszego pokolenia, bo to młodsze ze sprzętu stacjonarnego korzysta rzadziej.
Muzykę można „mieć” wszędzie. W telefonie, na przenośnym odtwarzaczu, a przecież „hełmofonu” na ulicy nosić nie wypada. Plejery i słuchawki douszne to obecnie standard. Można nawet obstawiać, czy w danym autobusie więcej osób ma w uszach pchełki, czy kolczyki.

Czytaj więcej...