HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Głośniki/kolumny/monitory do 1000zł 2014/11/26 17:41 #420261

Witam, od razu powiem, że nie jestem jakimś audiofilem. Moje doświadczenie z muzyką to jakieś Logitechy 5.1.

Wróćmy do tematu. Święta nadchodzą, więc wypada coś kupić pod choinkę. Upatrzyłem sobie Microlab Solo 7C. Słucham ogólnie trapu oraz rapu, dlatego chcę żeby moje kolumny miały dobre wysokie i niskie tony. Pokój to ok. 15m^2.

I teraz pytanie. Brać Microlab Solo 7C+ dobrą kartę dźwiękową, czy jest coś innego wartego uwagi w tej cenie (a może kupić jakieś kolumny+wzmacniacz lub monitory). Jestem kompletnie zielony w temacie muzyki, więc proszę o pomoc.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Głośniki/kolumny/monitory do 1000zł 2014/11/26 18:07 #420268

Do rapu to raczej nie monitory, tylko kolumny zdolne znieść basową łupaninę. Karta dźwiękowa - zbędna. Wzmacniacz który zasili kolumny i kabelek minijack>RCA męsko-męski. Nowego zestawu za tysia nie kupisz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez mkapinski.

Głośniki/kolumny/monitory do 1000zł 2014/11/26 20:59 #420286

AllowSh0w napisał: Witam, od razu powiem, że nie jestem jakimś audiofilem. Moje doświadczenie z muzyką to jakieś Logitechy 5.1.
Brać Microlab Solo 7C+ dobrą kartę dźwiękową, .


Brać , tylko nie koniecznie + dobrą kartę dźwiękową => do takiego repertuaru wystarczy takiej jakości jak microlab'y

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zaskakująco duży wpływ może mieć kierunkowość bezpiecznika i trzeba na to zwrócić uwagę. U mnie zwykłe bezpieczniki w "dobrym" kierunku podobały mi się bardziej niż audiofilskie w "nieprawidłowym". => pit66 z Audiostereo

Głośniki/kolumny/monitory do 1000zł 2014/11/26 21:51 #420289

Patrick napisał: