Serwis wykorzystuje pliki cookies

które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Hi-Fi.com.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zrozumiałem

HFM

Nowe testy

czytajwszystkieaktualnosci2

 

Fotorelacja z Audio Show 2008

Fotorelacja z Audio Show 2008

Zdjęcia: Tomasz Karasiński, Michał Tkaczyk

Tekst: Tomasz Karasiński

 

Jak co roku największa część Audio Show mieściła się w hotelu Jan III Sobieski. (fot. T.K.)To już dwunasta edycja tej wystawy. (fot. T.K.)Jedną z największych atrakcji była premiera nowych flagowców Focala.jpg||Utopii. (fot. T.K.)A towarzyszył im Unison Research Absolute 845. (fot. T.K.)Niestety nie udało się sprowadzić najwyższego modelu Grande Utopia EM, ale mniejsze podłogówki Scala zaprezentowały się bardzo dobrze. (fot. T.K.)Trzeba było tylko wziąć własne płyty. (fot. T.K.)A to konfrontacja dwóch systemów złożonych z kolumn B&W i elektroniki Marantza. (fot. T.K.)Pierwszy system to SA7S1+SC7S2+B&W800D z kablami Nordosta, drugi SA8003+PM8003+B&W684 spięty Audioquestami. (fot. T.K.)Ken Ishiwata postanowił pokazać, jak wiele wspólnego mają ze sobą te dwa zestawy. (fot. T.K.)Marantz i pan Ishiwata to jak Mercedes i Brabus. Miedź, toroidalne transformatory i elementy, które wzajemnie uzupełniają się brzmieniowo tak z dobrego urządzenia można zrobić wybitne. (fot. T.K.)Czy to początek rewolucji w segmencie audiofilskich źródeł? Naim, jeden z najbardziej konserwatywnych producentów sprzętu hi-fi, zaprezentował serwer muzyczny HDX. (fot. T.K.)Z wprowadzeniem odtwarzacza CD brytyjska firma zwlekała i zwlekała, a teraz entuzjastycznie promuje odtwarzanie plików zapisanych na twardym dysku. Pierwsze wrażenia bardzo zachęcające. (fot. T.K.)W pokoju Albedo.jpg||polskiego producenta srebrnych kabli.jpg||zagrał sprzęt ze średniej półki. Ceny wcale nie kosmiczne, a brzmienie bardzo wciągające. (fot. T.K.)W dużej mierze była to zasługa lampowego wzmacniacza firmy TRI. (fot. T.K.)Potężne puszki głośnikowego Monolitha w wersji bi-wire robią wrażenie. (fot. T.K.)Ogromne lampy wzmacniacza KR Audio Kronzilla rzucają się w oczy z daleka. (fot. T.K.)Ale wizualnie jeszcze lepiej prezentuje się nowy wzmacniacz Unison Research. (fot. T.K.)Każdy element tego urządzenia to małe dzieło sztuki. Piękne pokrętła, ciemna szyba na froncie, ciekawie ponacinana pokrywa. Obok Unisona P70 nie sposób przejść obojętnie. (fot. T.K.)Co najciekawsze, w Unisonie nie ma takiej osoby jak dizajner czy stylista. Właściciele i pracownicy firmy sami projektują takie cuda. Włosi po prostu mają to we krwi. (fot. T.K.)nowe wzornictwo i nowa jakość wykonania. (fot. T.K.)Pełny system Reimyo. Bardzo dopracowana prezentacja. Efekt? Muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka. (fot. T.K.)Analogowych źródeł w tym roku nie zabrakło. Na zdjęciu gramofon Bluenote. (fot. T.K.)Specjaliści z IsoTeka prezentowali wpływ akcesoriów sieciowych na dźwięk. (fot. T.K.)A w pokoju firmy Ansae prawdziwy prądowy hardcore. Jedna hi-endowa listwa do każdego urządzenia, do tego ulepszone kable Muluc Supreme. Bardzo starannie przygotowany system i miła atmosfera prezentacji. (fot. T.K.)Drużyna Bowersa. (fot. T.K.)Magnepany tym razem dostosowane do rozmiarów pomieszczenia model MG1.6/QR z elektroniką Moona. (fot. T.K.)Topowe słuchawki Ultrasone Edition 9 (bystrym panom znalezienie słuchawek na zdjęciu powinno zająć najwyżej 3 minuty). (fot. T.K.)W tym roku wystawa mieściła się w trzech hotelach. Do Sobieskiego i Bristolu dołączył Kyriad Prestige, którego przestronne sale wykorzystano do prezentacji najdroższych, hi-endowych systemów. (fot. T.K.)Triangle Magellan Concerto SW2, elektronika BAT-a, Pro-Ject X-tension z ramieniem PJ 12cc Evolution i zasilanie IsoTeka. Dźwięk? Co za pytanie. (fot. T.K.)Diabelskie lampy w końcówce BAT-a. (fot. T.K.)Pro-Ject jest specjalistą od tanich gramofonów, ale atakuje coraz wyższe półki. (fot. T.K.)Skrzynie potężnych Triangli błyszczą się aż miło. (fot. T.K.)Majestatyczna końcówka mocy Primare A32 nie ugnie się pod ciężarem odtwarzacza i przedwzmacniacza. (fot. T.K.)Monitory Lipińskiego na specjalnych podstawkach, które pełnią również funkcję wzmacniacza i lampki nocnej. Taki blask przyćmi nawet wskaźniki McIntosha. (fot. T.K.)Krell, ProAc i... (fot. T.K.)Milczący gramofon Clearaudio. (fot. T.K.)Nieruchome gramofony bez płyt wyglądają trochę jak samoloty na ziemi wciąż ładnie, ale trochę smutno. (fot. T.K.)Szczytowe osiągnięcie Vienna Acoustics kolumny KliXMT. (fot. T.K.)W czarnym lakierze fortepianowym można przeglądać się jak w lustrze. (fot. T.K.)AA czyli Audio Analogue. (fot. T.K.)System audio-video Revox M51. (fot. M.T.)Niepozorne monobloki Manley Mahi. (fot. M.T.)Profesjonalna stylistyka kanadyjskiego Brystona. (fot. M.T.)Holenderskie kolumny Crafty. (fot. M.T.)Wystawa słuchawek Beyerdynamica. (fot. M.T.)Rodzinne zdjęcie kolumn Monitor Audio. (fot. M.T.)I okręt flagowy MA.jpg||kolumny Platinum. (fot. M.T.)DarTZeel, Audio Research i dCS. (fot. M.T.)Słuchawki Audiotechnica. (fot. M.T.)Kolumny Totem Wind z elektroniką Moona. (fot. M.T.)Potężne podłogówki ADAM Tensor dusiły się w ciasnym pokoju. Za to głośniki przeznaczone do montażu w ścianie zagrały bardzo dobrze. (fot. M.T.)Lampowy wzmacniacz Delta Studio i kolumny RLS Oberon II. (fot. M.T.) Oryginalne kolumny Reference 3A i elektronika Accuphase. (fot. M.T.)Duża sala, duże kolumny, duży dźwięk. (fot. M.T.)A z systemem Krella oprócz ProAców można było posłuchać pełnopasmowych elektrostatów Martina Logana |najnowszego modelu CLX. (fot. M.T.)Nie ma to jak żywe instrumenty. (fot. M.T.)ASW Magadis. (fot. M.T.)Nagra, Cyrus i kolumny ESA. (fot. M.T.)Jedną z większych atrakcji w Bristolu były kolumny Vandersteen 5A. (fot. M.T.)Lampowa elektronika Vacuum. (fot. M.T.)Tańszy system Electrocompanieta bez śrubek mocujących przednie ścianki wygląda o wiele lepiej. (fot. M.T.)Zintegrowany McIntosh MA6600 z charakterystycznymi wskaźnikami. (fot. M.T.)Wilson Benesch w klasycznych skrzynkach. (fot. M.T.)System Accuphase i tubowe kolumny Avantgarde Acoustics Trio.jpg||kolejna atrakcja Bristolu. (fot. M.T.)Accuphase P7100. Prawie 50 kg żelastwa. (fot. M.T.)W pokoju Lipińskiego odbyła się prezentacja pierwszej na świecie płyty z muzyka klasyczną w standardzie Blu-Ray (multichannel). (fot. M.T.)System Luxmana. (fot. M.T.)Kolejny polski akcent.jpg||Baltlab i Gigawatt. (fot. M.T.)Flagowe kolumny Xavian XN360 i smukła Mediterranea. (fot. M.T.)Reimyo w szczegółach. (fot. M.T.)Końcówka mocy Luxmana z jubileuszowej serii. (fot. M.T.)XMT32.jpgNasze stoisko w stałym miejscu przy szatni. Za rok pewnie znów się spotkamy. (fot. T.K.)