Spis treści
W pokoju Audio Note obyło się bez wizualnych fajerwerków, za to system – ustawiony i dostrojony przez wysłannika brytyjskiej firmy – oferował nadzwyczaj muzykalne brzmienie. Osobiście wolę taką opcję od tuzina krzykliwych bannerów i nie byłem w tym poglądzie osamotniony.
Na wystawie można było posłuchać 40-letnich głośników Goodmansa w stanie fabrycznym, cudem odnalezionych przed trzema laty w Szwajcarii.
Litewska firma Audio Solutions przywiozła na wystawę podłogowe kolumny Rhapsody 80 i monitory Guimbarde
Jeden z brytyjskich przyczółków w Warszawie – szkocki odtwarzacz strumieniowy Simple Audio, gramofon Rega oraz kolumny Acoustic Energy
Szkockie słuchawki RHA miały na wystawie polską premierę
Magnesem przyciągającym zwiedzających do hotelu Sobieski były flagowe Focale Grande Utopia EM. 212 cm wzrostu i 260 kg wagi już na wstępie eliminuje pomieszczenia mniejsze od sali gimnastycznej, choć, o dziwo, w relatywnie niewielkim pokoju kolumny się nie ugotowały. Wymienienie patentów, zawartych w wygiętych obudowach, przekracza ramy tej relacji, dlatego podsumuję je słowami: „Tego trzeba było posłuchać osobiście”.
Choć elektronika wywoływała żywsze bicie serca u zwiedzających, w tej prezentacji najważniejsze były kable.
Kolumny poznańskiej firmy Impuls Audio – modele Cumulus i Meridian – zasilała elektronika Atolla oraz Marantza.
Tajwańskie kolumny Lawrence Audio ponownie pojawiły się w Warszawie. W tym roku grały z elektroniką ModWrighta.