Spis treści
Przed TAKIM zasilaniem czapki z głów powinni zdjąć wszyscy producenci high-endowych wzmacniaczy.
AbysSound nie obawia się domorosłych naśladowców, a na polskim rynku praktycznie nie ma konkurencji (przedwzmacniacz ASP1000).
Urządzenia Audio-gd są znane z wysokiej jakości wykonania oraz atrakcyjnej relacji do ceny. Znacznie ciekawszy wydaje się jednak kombajn CoctailAudio X30 koreańskiej firmy Novatron. W standardowej obudowie upchnięto transport CD z opcją zgrywania na twardy dysk (zewnętrzny lub wbudowany jako opcja), sieciowy odtwarzacz strumieniowy, DAC 24/192, tuner FM i radio internetowe oraz wzmacniacz stereo 2 x 50 W. I to wszystko za niespełna 4500 zł!
Sekcja analogowa topowego odtwarzacza Oppo BDP-105D.
Na Audio Show 2014 premierę miał nowy system dźwięku dookólnego Dolby Atmos, z dodatkowymi głośnikami efektowymi, skierowanymi w sufit. Niecodzienne wrażenia zapewniały kolumny KEF z serii R.
Lampowe wzmacniacze Yaqin odznaczają się niebanalnym wzornictwem oraz atrakcyjną ceną, znacznie niższą od „wartości postrzeganej”.
W czasie odsłuchu można było kontemplować wnętrze niemieckich podłogówek.
Jedną z najbardziej oczekiwanych prezentacji tegorocznej wystawy przygotował Technics. Wystawił dwa systemy: hi-endowy „R” oraz budżetowy „700”. Opcję referencyjną tworzyły: odtwarzacz strumieniowy SU-R1, wzmacniacz mocy SE-R1 oraz potężne kolumny podłogowe SB-R1. Seria „700” ma być znacznie tańsza, ale zapomnijcie o cenach z lat 90. XX wieku. To se ne vrati...
Temu wystawcy po opłaceniu sali chyba zabrakło na meble.
Kwintesencja brytyjskiego brzmienia: Naim plus monitory Graham Audio LS 5/9 na licencji BBC. To było jedno z pomieszczeń, do których chętnie się wracało.
Niewielkie monitorki Sound Project Nina może i wyglądają filigranowo, ale nie dał im rady nawet Rammstein.