Serwis wykorzystuje pliki cookies

które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Hi-Fi.com.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zrozumiałem

HFM

artykulyskrot3

Skullkandy NBA

SkullkandyNBAChicagoBullsW ofercie Hamy pojawiły się nowe modele słuchawek Skullcandy. Seria NBA powinna trafić przede wszystkim w gusta młodych ludzi uprawiających sport. Skullcandy to dziś jedna z najpopularniejszych marek słuchawek na świecie. Trafiają one do ponad 70 krajów z całego globu, ciesząc się szczególną estymą wśród młodych słuchaczy. Skullcandy to marka łącząca muzykę, modę oraz aktywny sport – tłumaczy jej twórca Rick Alden. Charakterystyczne logo w kształcie trupiej czaszki, symbolizujące młodość i bunt, śmiała kolorystyką, ciekawe wzornictwo oraz przyzwoita jakość dźwięku sprawiają, że słuchawki idealnie wpisują się w potrzeby głównej grupy docelowej.

Tym razem Skullcandy poszerza swoje portfolio o linię słuchawek NBA. Nazwa zobowiązuje, stąd promotorami słuchawek są gwiazdy najsilniejszej ligi koszykarskiej świata – Kyrie Irving, Derrick Rose, Kevin Durant, James Harden oraz Andre Iguodala. Słuchawki nauszne HESH 2 wykorzystują technologię Supreme Sound. Co to oznacza? HESH 2 gwarantuje agresywny bas, naturalny wokal oraz krystaliczną precyzję wysokich tonów. Takie parametry sprawiają, że słuchawki są uniwersalne i sprawdzają się podczas słuchania różnych gatunków muzyki. Atutem tej serii są też duże 50-mm głośniki. Producent tradycyjne zadbał o estetykę wykonania. Efektownie prezentują się muszle słuchawkowe z miękkiej skóry. Klienci mają do wyboru słuchawki w pięciu wersjach: Boston Celtics, Chicago Bulls, Miami Heat, New York Knicks oraz Oklahoma Thunder. Wszystkie w cenie 319 zł. Model INK’D NBA to propozycja skierowana przede wszystkim dla zwolenników czynnego wypoczynku. Lekkie, łatwo dopasowujące się do uszu słuchawki, idealnie zdają egzamin podczas uprawiania różnego rodzaju dyscyplin sportowych. Douszny model Skullcandy INK’D NBA posiada pasmo przenoszenia typowe dla dużych słuchawek nausznych. Walorem modelu INK’D NBA są dopasowane do ucha wkładki, które wygłuszają dźwięki pochodzące z zewnątrz. Podobnie jak w modelu HESH mamy do wyboru słuchawki w barwach pięciu klubów. Cena modelu INK’D to 119 zł.

Źródło: Hama